


Vorige week trok ik drie dagen naar een gezellig schooltje om er stage te gaan lopen. 11 activiteiten waren mijn verantwoordelijkheid. Ik vond het een super stage. Het was zeer leuk, de kindjes waren zo lief dat ik het zelfs jammer vond na drie dagen alweer weg te moeten. Ik heb een heleboel leuke activiteiten kunnen doen samen met de kindjes. Natuurlijk was ik wat zenuwachtig in het begin maar dat ging vlug over. Ook wanneer de lector kwam kijken (op de eerste dag al!) bleef ik kalm. Samen met de kinderen maakte ik leuke Zwarte Pietenhoeden en we kregen zelfs een medaille van Zwarte Piet en Sinterklaas! We leerden een mooi liedje zingen en kunnen hier ook op dansen. En zelf muziek maken lukt ons ook goed, met onze schuddoosjes. We lazen een mooi verhaal over een klein Sinterklaasje en we leerden Jop de giraf kennen die dol is op Sinterklaas. We mochten zelf cadeautjes in de schoorsteen werpen en mee op de stoomboot. En natuurlijk mochten we vertellen wat we gekregen hadden van de Sint en wat we graag zouden krijgen, dit mochten we dan in de grote zak van Sinterklaas steken. Kortom, het was een zeer leuke stage! Neem een kijkje op de blog van de eerste kleuterklas waar ik stond, klik
hier.