woensdag 31 oktober 2012

Een dagje in het lager.

Op 23 oktober ging ik naar het derde en vierde leerjaar om daar een voormiddag te gaan observeren. Doel? Eens nagaan wat de verschillen zijn tussen het lager onderwijs en kleuter en ook om er zeker van te zijn dat ik de juiste keuze maakte. Het was een zeer aangename voormiddag. Ik vond het zeer interessant en leuk. De juf betrok me bij het hele klasgebeuren, ze liet me de werkjes van de kindjes verbeteren, gaf voorbeeldzinnen met 'Juf Steffie ...'. Fantastisch vond ik het. Ik kreeg ook het klaslied te horen en dit was ook zeer leuk. Of ik nu twijfel aan mijn keuze? Helemaal niet. Het was leuk voor een dag maar ik zie mezelf dit niet elke dag opnieuw doen. Toch bedankt juf A. voor de leuke voormiddag!
Klik hier om een kijkje te nemen op de website van de school.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten