maandag 15 oktober 2012

Hut 4 - hoog

Hut 4 - hoog was het theaterstuk dat ik zondag 14 oktober bezocht. Dit was een kleutertheater voor kindjes vanaf 3 jaar. Nu denk je waarschijnlijk: 'Amai, 3 jaar en wat deed zij daar dan?' Het was een fantastische voorstelling, zowel voor de kindjes als voor de volwassenen.
Het decor was met zeer eenvoudig, goedkoop materiaal ineen geknutseld en toch was het zeer mooi. Er werden niet veel attributen gebruikt en ook deze waren zeer eenvoudig gemaakt. Neem nu de helm met de vorken op, de kindjes begonnen onmiddellijk te roepen dat het een hert was dat daar liep. Fantastisch toch?! Het was een zeer leuk, grappig en verfrissend theaterstuk dat zeker de moeite waard was om naartoe te gaan. Ook was het zeer leuk om de kindjes te zien reageren, opgaan in het verhaal. Zo was er een moment wanneer de acteur zijn middelvinger opstak en de kindjes riepen meteen: 'Oh, kijk wat hij doet! Dat mag niet!' Het was echt zeer fijn. Een echte aanrader voor wie een theaterstuk wilt bezoeken dat luchtig is, eenvoudig te begrijpen en toch zeer mooi.
Voor meer informatie of speeluren: http://www.4hoog.be/nl/production/57/hut


1 opmerking:

  1. Het theaterstuk doet me denken aan mijn kindertijd. Wij gingen met school ook altijd naar het theater. Heb je er wat van bijgeleerd om te gebruiken in je opleiding?

    BeantwoordenVerwijderen