Het decor was met zeer eenvoudig, goedkoop materiaal ineen geknutseld en toch was het zeer mooi. Er werden niet veel attributen gebruikt en ook deze waren zeer eenvoudig gemaakt. Neem nu de helm met de vorken op, de kindjes begonnen onmiddellijk te roepen dat het een hert was dat daar liep. Fantastisch toch?! Het was een zeer leuk, grappig en verfrissend theaterstuk dat zeker de moeite waard was om naartoe te gaan. Ook was het zeer leuk om de kindjes te zien reageren, opgaan in het verhaal. Zo was er een moment wanneer de acteur zijn middelvinger opstak en de kindjes riepen meteen: 'Oh, kijk wat hij doet! Dat mag niet!' Het was echt zeer fijn. Een echte aanrader voor wie een theaterstuk wilt bezoeken dat luchtig is, eenvoudig te begrijpen en toch zeer mooi.
Voor meer informatie of speeluren: http://www.4hoog.be/nl/production/57/hut

Het theaterstuk doet me denken aan mijn kindertijd. Wij gingen met school ook altijd naar het theater. Heb je er wat van bijgeleerd om te gebruiken in je opleiding?
BeantwoordenVerwijderen